نایود باد آنکه نابودم کرد

آخ که چقدر دلم گرفته...از این همه دورویی از این همه بی اعتمادی...از این همه دهن بینی این موجود آشغال...

ای کاش می دونستم که با یه بچه طرفم...ای کاش می دونستم خلا زندگیش از اول این بود....و ای کاش نابود بشه..ای  کاش خدا به سزای اعمالش رسیدگی می کرد...شاید هم این بازی اس ام اس هم یه جور تقاص از طرف خدا باشه....هی روزگار !ای داد بیداد!!.....ما چی فکر می کردیم و چی شد؟؟؟؟؟؟؟خدایا مشکلم با شوهرم را هزار برابر کرد....تو که می دونی... تو که می دونی... تو که می دونی ....تو که می دونیییییییییییییییییی.......پس چرا هیچ کاری نمی کنی چرا چرا چرا چرا چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیشب خواب دیدم یه مرد مسن با زنش یه تسبیح بهم دادند..اونم تو یه شلوغی و زمانی که تردید داشت که بده یا نده،بلاخره داد.....تسبیح خیلی قشنگ بود تو یه کیف چرمی بسیار زیبا....

کسی می تونه تعبییرش کنه؟؟؟

نظرات 2 + ارسال نظر
سپیدار جمعه 7 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:38 ق.ظ http://www.sepidaar.blogsky.com

سلام... من که از زندگی شما چیزی نمی دانم. هنوز هم بقیه مطالب وبلاگتان را نخوانده ام اما فکر نمی کنید که تسبیح نشانه است: نشانه تمرکز>ذکر>آرامش>صبوری؟؟ در هر مصیبت و تلخی ای حکمتی هست برای رشد و بالندگی روح ما. پس اینهمه نابردبار نباشیم...
آرزویم آرامش و خوش حالی هست برای شما

سحر جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:06 ب.ظ http://alba.blogsky.com

دوست خوبم سلام .اتفاقی به وبلاگتون رسیدم من ازدواج نکردم ولی مشکلاتم کم از شما نیست دوست من زندگی من رو نابود کرد یعنی اول منو وبعد زندگیمو .در هر حال من اللان خیلی ناراحتم از تمام چیزهایی که تو ۴سال تحصیلم برام اتفاق افتادوالان که می نویسم گریه ام گرفته . ولی به این غم وبه همه نامردی ها عادت کردم بهار امسال تصمیم گرفتم فراموش کنم ومدتی هست که حالم خیلی بهتر شده خواب شما رو هم دیدم تعبیرش هم اینه که مشکلتون حل میشه تسبیح گرفتن از کسی یعنی مشکلاتتون حل میشه امیدوارم موفق باشید واین نصیحت من رو به عنوان خواهر کوچک بپزیرید که اجازه ندید بد بودن آدم هایی که دور وبرتون هستن فرصت لبخند زدن وخوب بودن رو از شما بگیرن واونا رو با تمام بدی هاشون به حال خودشون رها کنید ومطمئن باشید که هرگز ارزش هاتون کم نخواهد شد چون به هر حال همه آدم ها حتی بد ها هم خوبی رو می فهمن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد